یک ترفند برای انتقال آسان فایل‌ها و پوشه‌ها به مکان های اصلی ویندوز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1391
بازدید : 4255
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

یک ترفند برای انتقال آسان فایل‌ها و پوشه‌ها در ویندوز
شاید شما تا کنون برای انتقال فایل‌های خود به فولدر و مکان‌های اصلی ویندوز، مثل دسکتاپ، داکیومنت و ... از روش copy و past استفاده کرده‌اید یا اینکه پنجره مبدأ و مقصد را باز کرده‌اید و از طریق درگ دروگ (کشیدن و رها گردن) این کار را انجام داده باشید. اما راحت‌ترین روش برای انتقال فایل یا پوشه مورد نظر، استفاده از گزینه send to… می‌باشد.
برای این کار روی فایل یا پوشه مورد نظر کلیک راست کرده و در میان گزینه‌ها، send to  را انتخاب کنید. اکنون در لیستی که مقابل این گزینه ظاهر شده است، مقصد مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات شما به آن مکان انتقال پیدا کند.
نکته: اگر از ویندوزی استفاده می کنید که  send to را در میان گزینه های کلیک راست نداشت، می توانید این گزینه را با استفاده از نرم افزار هایی که برای این گونه موارد ارائه شده اند استفاده کنید یا اینکه به آموزش هایی که برای این کار، در همین سایت درج شده است مراجعه کنید.
 

 

توجه:در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل و ایرادی در همه زمینه‌ها، اعم از سخت افزاری و نرم افزاری، می‌توانید آن‌ها را در قسمت پرسش و پاسخ یا در قسمت نظر دهی مطالب عنوان کنید ، یا اینکه از طریق ایمیل pcaid2013@gmail.com مشکلات، نظرات و پیشنهاد های خود را با در میان بگزارید.
با آرزوی موفقیت برای شما...
 



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ویندوز 8 , ویندوز Xp،7 , ,
:: برچسب‌ها: آموزش انتقال فایل , انتقال پوشه به داکیومنت , انتقال فایل و پوشه به فولدر اصلی , انتقال راحت , کپی آسان , آموزش کپی کردن , کپی در ویندوز , انتقال فولدر , آموزش ویندوز , ترفند برای کپی کردن , ترفند ویندوز , آموزش ویندوز هشت , آموزش ویندوز هفت , آموزش xp , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 104
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 7623
بازدید کل : 559386
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com